fredag 4 februari 2011

Bild på mig och min bästa vän.


Det här är nog den enda publiceringsvänliga bilden på oss tre samtidigt.

Malin har jag känt sedan vi var sju år gamla och gick låg och mellanstadiet i samma klass och sedan på samma högstadieskola. Under början av gymnasiet gick vi på olika skolor, men höll fortfarande kontakten. Sedan övertalade jag Malin at byta över till hästlinjen istället för att läsa barn och fritid. Och det är nog både hon och jag glada för.

Jenna träffade jag när vi började gymnasiet. Jag kände (ingen av personerna var visst det de sa sig vara...) visste vem hela två stycken var när jag började gymnasiet och kände mig allmänt vilsen. En av de som gick hästklassen hade en t-shirt med Evanescence tryck och svart hår, vilket innebar att den personen helt klart var värd att lära känna. Så jag tog mod till mig och började prata med henne och vi klickade direkt. Så sedan den dagen har jag och Jenna hållit ihop genom vårt och torrt.

1 kommentar:

  1. Blogger saknar en Gilla knapp!

    Du var mycket värd att lära känna trots blonda ögonbryn! Är sjukt glad att jag har dig och Malin i mitt liv, vad vore jag utan er?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...