lördag 5 februari 2011

Löningskos med jobbet


Igår tog jag mig en tur till löningskosen som var på jobbet. Var egentligen inte alltför pepp på det, men jag hade riktigt trevligt.

Sedan for vi vidare ut på några ställen. Musiken kunde ha varit bättre och den var lite för hög. Imorse när jag vaknade hade jag ett tjutande värre än de gånger jag har varit på konsert. Inte bra det där.

Det var trevligt att få träffa folk från de andra teamen. Det närmsta jag kommer till att vara social med folk från de nya teamen är ett hej eller god morgon eller liknande. Jag ingår verkligen inte i kategorin social-med-folk-från-jobbet.

Dagen i ära kommer att gå åt till ingenting och finna fram var mitt paket från Asos har tagit vägen, den verkar vara på villovägar.

Bloggar mer senare idag.

4 kommentarer:

  1. sv: nej verkligen inte, USAs shopping har så mycket mer utbud än Sveriges. Så mycket bättre shopping ;)

    SvaraRadera
  2. Flotte farger på bloggen nå, men fonten var vanskelig å lese :/

    SvaraRadera
  3. Svar til Erica: Tusen takk. Fonten var helt läsbar på min laptop, men nu har jeg bytt til noe enklare. Bedre?

    SvaraRadera
  4. Litt bedre, men fremdeles litt rar. Jeg bruker Firefox, det har sikkert noe å gjøre med saken.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...