tisdag 8 februari 2011

Någonting jag oroar mig för.

Det är inte alltför mycket som jag oroar mig för.
En del saker jag oroar mig är nog att halka om vintern och landa på rumpan. Jag vill inte skada min svanskota igen. Det är för smärtsamt.
Andra saker är väl att jag blir fast på samma ställe hela livet. När det finns så mycket att se, så mycket att göra, varför då bara stanna på ett ställe? Det finns så otroligt många andra ställen jag med glädje hade antingen haft ett tillfälligt permanent boende eller bara långtidssemester.

Sedan oroar jag mig för att Simon eller Jenna inte hittar jobb, och speciellt inte hittar jobb här, i Oslo.

Annars har jag inte så mycket annat att oroa mig över.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...