onsdag 2 februari 2011

Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln.

Oja, magen sticker i alla fall inte utanför brösten.
Ohgoddamnit så stor rumpa och höfter. Ja väl, mitten av låret och nedöver ser då smalare ut tack vare det.
Hm, den där blonda efterväxten borde jag göra något åt.
Ha, idag hade jag en riktigt bra dag.
Äh vem bryr sig om den där lilla finnen? Det är ändå ingen som kommer bry sig om den.
Idag hade jag lyckats med sminket.
Är det meningen att ögat ska rinna sådära?
Idag är jag verkligen smashing.
Oh herejisses, vad tänkte jag på när jag tog på mig det dära?!

Där är ett par av alla tankar som kommer passerar mitt huvud när jag ser mig själv i en spegel.
De flesta gångerna är de mer positiva tankar än negativa. Vilket är bra sägs det.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...