måndag 21 februari 2011

Smalning pågår

Det känns som om jag var och varannan dag skriver om träning. Det beror nog mest på att det är det jag gör nu för tiden. Tränar. Mitt vanliga liv med massvis av shopping kommer återgå snart, jag lovar.
Och snart kommer veckan med awesomeness, det är något vi alla borde längta till. Vem vill inte ha en vecka ledigt med ens älskade bästis festis och lillasyster, med massvis av shopping, mys och se Gerard Way/My Chemical Romance live? Den veckan vet jag att träningen kommer gå helt till fanders, men det är ju bara att jag tar igen senare.

Dagens träning bestod av 30 minuter på löpbandet (olika hastigheter och lutning), 20 minuter på cykeln (randominställning) och en stund med vikter av alla dess slag.

Sedan tyckte min syster Johanna att jag har blivit smalare sedan sist vi såg, vilket blir i julen som var. Det är inte illa.

2 kommentarer:

  1. Med tanke på hur mycket vi ska fara runt så borde det räknas som träning ;)

    SvaraRadera
  2. Svar till JeayL: Haha precis. Du anar inte allt jag planerat att vi ska göra <3 och vi ska inte sluta upp i soffan :O eller i sängen ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...