söndag 13 februari 2011

Black Swan

Igår kväll for jag på bio med Erica och Björn för att se Black Swan. Filmen var väldigt creepy och allmänt obehaglig, men samtidigt väldigt, väldigt vacker. Helt klart en film jag gärna ser igen, även fast jag vet vad som kommer att hända.

Filmen sågs på Colosseum. Det såg lite annorlunda ut där sedan sist. Ingen röd? svart? matta och inga dödsätare som stod lite överallt och var allmänt creepy.


Efter filmen for jag och Erica till Fridays för att ta en cider/ö och äta lite naschos. Väldigt god salsasås måste jag ju erkänna.

Första ciderna i Norge som jag druckit ute som har varit god. Nordmän och cider går inte alltför bra ihop ska jag erkänna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...