onsdag 7 juli 2010

Städdag på jobbet

På grund av min förfärliga bränna på ryggen har jag fått vara inne hela dagen och städa. Har inte gjort mig det minsta lilla faktiskt. Jag har möblerat och städat hela våran pyssel/målar-avdelning/rum. Blev faktiskt riktigt bra och har fått mycket beröm för det. Bara det håller så rent och städat som nu så är det alldels underbart.

Jobbade för övrigt över en timma idag, men det gör inget för jag får sluta tidigare imorgon. Och jag ska på stan imorgon med Erica. Det blir väldigt lite shopping, middag på en ordentlig restaurang och sedan prova nya brädspel på Outland. Varje torsdag har de spelkväll mellan fem och nio. Tror inte vi blir där hela kvällen, men det ska bli roligt och träffa nytt folk, om än det nya folket kan vara aningens ... underhållande.

Bloggar mer senare, nu ska jag dedikera någon timma till Barry Trotter and the dead horse.

3 kommentarer:

  1. hosthosttönthost, ska du hänga med gänget på Outland, hahaha

    SvaraRadera
  2. nej, jag ska studera dem ;) de verkar ju underhållande ;)

    SvaraRadera
  3. Haha du är bra söt du! Jag har typ ingen färg alls men jag avundas inte att du är röd!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...