måndag 5 juli 2010

Collage med bilder från i lördags


Efter att vi lämnat Robin och Johanna vid tågstationen gick vi och åt frukost på Kaffebrenneriet vid Karl Johan. Så otroligt gott och inte alltför dyrt för den delen. Mackorna var alldeles underbart goda och man var mätt länge på dem, och juicen var verkligen färspressad, man såg på medans den blev pressad.

Lite senare mötte jag upp Erica och Mikkel för att gå till Outland. Där provade jag och Erica på ett brädspel som handlar om Digerdöden/råttpesten. Säkert jätteroligt om man kan reglerna lite bättre. Var ett litet knepigt spel.
Sedan följde jag med dem hem. Där hade Ericas svärföräldrar och man planterat en massa blommor. Blev väldigt fint.
Jag blev bjuden på en väldigt god middag.
Lite senare på kvällen blev det ett par omgångar av brädspelet Carcasonne, som jag verkligen rekomenderar. Det var otroligt roligt. Efter ett par omgångar av det spelet blev det en runda Trivial Pursuit Disney. Var en gulligt spel, om än lite konstigt formulerade frågor.
Sedan blev det mer Carcasonne till omkring ett på natten, sedan bevägde jag mig hem.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...