torsdag 15 juli 2010

Bilder på Danko Jones


Danko Jones var riktigt bra. Hade en massa trallvänliga låtar. Dock så blev det lite väl mycket snack innan låten Lovers Call och man fick minnsann veta vad låten handlade om, om och om igen. Det var inte bara nådigt drygt.

När de sedan hade spelat klart lyckades jag få tag på ena trummpinnen, men då var det några galna kvinnor framför oss som också attackerade den. Mamma fick då viska/skrika i mitt öra Släpp den Christina, låt de galna kvinnorna få den. Och tro mig, de var galna.

1 kommentar:

  1. Ja jag skulle nog också ha släppt trumpinnen om jag haft såna galna kvinnor runt mig. Han är grymt snygg.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...