måndag 5 juli 2010

Hemma och är sjuk

Imorse när jag vaknade kunde jag knappt röra på mig, det gör ont även när jag är stilla, inte det trevligaste direkt. Och att jag sedan kände mig påkörd av ett tåg hjälpte inte direkt, håller mest troligen bli väldigt förkyld.

Men imorgon blir det att gå till jobbet. För oavsett hur ont jag har så vill jag hellre vara på jobbet än hemma, blir så drygt efte tre filmer och jag saknar barnen på jobbet.

Resten av dagen kommer jag nog att läsa i Succubus Heat av Richelle Meade. Succubus-serien är faktiskt riktigt bra. Har hunnit läsa bok 1,2 och 5, och ska nu börja med nummer 4. Inte mitt fel att böckerna är dåligt nummrerade och inte alla böckerna finns i bokhandlarna. Nå väl, det hela får väl bli lite som Star Wars antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...