torsdag 29 juli 2010

Bilder från spelkvällen


Har haft det riktigt roligt ikväll på Outland. Träffade på folk som jag fakitskt kände igen och visste namnet på, det var fint. Och självklart blev det en del spelande.
Jag, Tim, Linnea, Jonas, Astri Mari och två till spelade ett riddare kring det runda bordet spel. Det var förvånansvärt underhållande och är lätt ett spel jag spelar igen. Enligt en av de anställda som inte var med var vi "butt-fucked" och skulle inte klara av spelet, men vet du vad? Det gjorde vi, även om det var med nöd och näppe.

Kyrre och Jonas lekte lite med lajv-utstyret som finns på Outland och jag fick leka med min rosa kamera.

4 kommentarer:

  1. haha, så ikke før nå at Jonas holder en paraply som våpen nummer to :p

    SvaraRadera
  2. Svar til Kyrre: Paraply er jo kjempebra, kan jo brukes som våpen og sköld ;)

    SvaraRadera
  3. Kul med spelkväll!

    Sv: Top gun var verkligen sevärd! :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...