torsdag 15 juli 2010

Oslo Live

Har haft det riktigt trevligt ikväll. Oslo Live är helt klart en festival jag varmt kan rekomendera, trots den enda dagen jag hittills har varit där. Var riktigt härlig stämning och lite blandad musik.
Vi som var där for dit för att se Danko Jones och In Flames. Bägge banden var riktigt bra live må jag då säga, trots att jag bara kunde två låtar (väldigt extremt delvis) med Danko Jones och en låt med In Flames (Come Clarity). Men vad gör det när det var underbar stämning.

Bilder och ett videoklipp dyker upp under dagen imorgon medan jag är på jobbet.
Efter jobbet är jag bortbjuden på middag till Erica och efter det ska vi en tur in till stan. Förhoppningsvis noll och ingen shopping, men man vet aldrig....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...