måndag 19 juli 2010

Huvudvärk

Har haft en riktigt fin dag, om man bortser från allt regn som kom under tiden jag åt ute vid en fontän med jobbet. Det var inte alltför trevligt, men inte så mycket man kan göra åt annat än att flytta sig. 
En annan negativ sak med idag är den hemska huvudvärken jag har haft. Vad är det för mening med den? Tycker den bara kan försvinna. Fortsätter huvudvärken blir det nog en dags vila från jobbet imorgon. Förhoppningsvis blir jag bättre för imorgon ska jag på visning av en lägenhet. Det blir spännande. Hoppas den är fin, enligt bilderna är badet diskuterbart, men iövrigt helt ok.
Efter visningen blir det nog en tur på stan och en sväng förbi Ordning & Reda. Min kalender går ut nästa vecka och jag har lite problem med att hålla reda på allt här i livet, så en ny sådan behövs verkligen. Sedan var det något mer jag är helt hundra jag behövde, men inte kommer jag ihåg det nej.

Bloggar mer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...