torsdag 15 juli 2010

Bilder på In Flames

Har som sagt inte hört så mycket på In Flames, jag kan väl egentligen bara skryta med att jag vet av en låt med dem, Come Clarity, och det är tack vare att den var med på en balndskiva jag fick med i tidningen Kerrang!.
Och jag håller faktiskt med mamma när hon sa Det verkar som om låten har text för Morten sjunger då med. Det var inte alltid/väldigt sällan man faktiskt kunde uppfatta att låtarna hade text, det var mest ett enda stort surrande. Vilket var väldigt synd.
Men jag stod och hoppade, klappade och viftade med armarna som de andra (börjar ju kunna det där nu)

Sedan måste jag bara visa en bild som reprensentera creepy killen som stod och stirrade på mig innan In Flames började spela. Och när jag tittade dit började han le på ett ännu creepigare sätt.
Ja, han såg så där galen ut.

1 kommentar:

  1. Tack för den min kära dotter.... Du borde sova med ett öga öppet

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...