måndag 12 juli 2010

Shopping

Efter jobbet tog jag bussen in till stan för att utreda ett par ärenden. Gudars vad varmt det var idag. Jag har äntligen slutat flagna som en idiot, men den nya huden är inte direkt solvänlig än och det blev väldigt varmt med kofta, men jag klarade inte av att gå utan den.
Men jag fick då köpt en enkel svart kjol från Weekday, hårspray och nagellackborttagningsmedel ifrån H&M och sedan köpte jag ett läppstift från MAC som Lady Gaga har designat och skickade läppstiftet till Hanna.

Idag har jag även hunnit läsa en intervju med en bloggare. Hon shoppar mest för att visa upp något i bloggen, det mesta har hon inte ens användt. Jag har aldrig shoppat någonting för bloggens skull, bara för att kunna visa upp att se vad jag har köpt, utan jag köper endast sådant jag faktiskt vill ha och sedan använder. Annars är det helt onödigt enligt mig.

Imorgon har jag tidigvakt, får se om jag hittar på något efter jobbet. Allt beror på vad det blir för väder.
Dumma dumma väder.
God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...