måndag 28 juni 2010

Shoppingen

1,2,7 örhängen ??? Gina Tricot
3 Ansiktsmasker 19,50 kr, Hårserum ???, deo ???, nagellack i underbar blåfärg 39,50 kr
4 Klänning Weekday 300 kr
5 Kofta Gina Tricot 199 kr
6 Jeansjacka Weekday 500 kr

Kvällens shopping blev riktigt lyckad. Blev kär i affären Weekday. Dock så kom jag och Johanna överrens om att deras kläder är aningens breda på ett pyjamasvis, vilket var synd. Annars var det en riktigt fin butik. Och till alla Oslo-bor; deras jeansrea börjar på torsdag. Klart man ska dit.

Men nu räcker det med kläder och speciellt klänningar. Hinner ju knappt använda upp en klänning innan jag köper en ny.

Nu är det dags för sängen, blir en lång dag imorgon. Ska först på en dagstur med jobbet, sedan hem snabbduscha, byta kläder och pallra mig hem till Erica för att sedan fara till förhandsvisningen av Eclipse. Det ska bli roligt. Kameran kommer att åka med, dock min kompaktkamera utifall att man inte får ta med proffskameror (som det så fint systemkameror kallas i Norge och Irland för den delen)

1 kommentar:

  1. Ohh gillar örhängerna!.

    Snällt att du erbjuder dig :). Jag har verkligen ingen aning på priserna på MAC i Norge!.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...