fredag 11 juni 2010

Ny mall


Åh vad jag älskar bloggers nya sätt att förnya bloggen på. Enkelt och snabbt. Blir nog trots allt att jag stannar här. Trivs trots allt så bra med Blogger. Har försökt i ett par veckor med en blogg hos blogg.se, men den är helt omöjlig att fårstå sig på. Ingenting blir som jag vill, drivs snart till vansinne. Men det funkar säkert om jag ger blogg.se ett tag till.

Så var det äntligen fredag. Känner mig inte alltför peppad på att stiga upp, hade gärna sovit i ett par timmar till. Har vaknat på lite udda tider och drömt massa konstigt. Får bli en tidig kväll ikväll om jag ska orka med allt spännande som sker imorgon. Bloggar mer om det senare.

Nu är det dags för frukost eller lilknande.

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...