torsdag 3 juni 2010

Green Day stalking

Efter middagen for som sagt allihopa ner till stan för att kika runt lite grann och stalka utanför Grand Hotel ihopp om att Robin och Elsa skulle få se Green Day.
Stalkandet drog ut till lite över en timma, men det var det värt. Efter allt adrenalin och lyckorus som for runt i de två fjortisarna for jag, Robin och Elsa till Oslo City för att titta där lite grann. Jag kom hem med en underbar liten sak att hänga kring halsen.

För att inte morgondagen ska bli så seg så har jag gjort iordning lite tidsinställda inlägg som kommer att dyka upp under dagen och kvällen. Det blir shoppingen jag gjorde med Simon, bilder från stalkandet idag och det jag köpte. Och mest troligen kommer det dyka upp någon konsertbild imorgon natt, kvalitét beror på hurvida min Nikon får följa med in.

Nu är det sängen som gäller. Och ja, det känns extremt ensamt inne på mitt rum.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...