fredag 18 juni 2010

Otur med vädret

Yummie...

Igår hade jag köpt hem lite gott att äta till lunch idag, hade hoppats på lika strålande väder som igår. Men blev det det? Nej. Skitväder måste jag då säga. Det blev att äta lunchen inomhus trots allt, tyvärr.

Hade planer om att fara till Rådhusplassen ikväll. Jörgen berättade att förra året var det 90 000 människor som for dit förra året (Hela Skellefteå kommun är på 75 000 människor). Känns inte alltför lockande med det här instabila vädret.
Blir att måla om naglarna tror jag. Börjar bli less på den orangea färgen. Får ta och bli rosa eller något liknande.

Nu ska jag fortsätta vara social med Simon, har inte pratat med han ordentligt på ett par dagar. Han har varit mitt ute i ingenstans och fiskat med ett par vänner och jag har bara varit upptagen.

Ha en fin fredagskväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...