tisdag 29 juni 2010

Förhandsvisningen av Eclipse

Ska snart pallra mig hem till Erica och sedan ska vi ta bussen in till stan för att först köpa lite mat och sedan köa, vi vill få någolunda bra platser. Men så länge jag kan se filmen är jag nöjd.

Kvällen till ära blir det nästan bara nytt på, det nya lacket från H&M, klänningen från Cheap Monday/Weekday, jackan från Weekday och mest troligen mina rosa Doc's. Säkert totalt omatchande, men jag orkar inte bry mig det minsta lilla, jag ska ju trots allt bara på en förhandsvisning med minst 1750 andra personer. 

Nu ska jag börja leta efter handväskan och se till att allt är med. Har en benägenhet att glömma plånboken hemma. Inte det mest praktiska, men vad ska man göra åt glömska? 

Min Olympus kompakta digitalkamera följer med så jag kommer bjuda på någon bild från hela grejen sen inatt eller imorgon någon gång. 

Ha en trevlig kväll allihopa.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...