fredag 25 juni 2010

Bilder från konserten


Konserten var riktigt bra. Är sjukt glad över att jag fick se Paramore, Green Day och Joan Jett & the Blackhearts såg jag för 2,5 veckor sedan, så det var inte allt för speciellt.
Dublin räknas tydligen som en av världens farligaste städer. Det var helt ofarligt att gå där på kvällen, men under konserten så var det en hel del galningar. Inte alltför trevligt. Det var flertalet människor som blev bortlyfta och en tjej bredvid mig försvann bland folkmassan under en tryckvåg. Turligt nog hjälpte jag hennes kille med att putta bort folk så han kunde lyfta upp henne.
Sedan så blev det en hel del moshpits bakom mig, startade av folk som får dit endast för att förstöra. Tråkigt och sorgligt att vissa inte tänker så långt och förstör så mycket för andra.

Bilder och filmer kommer att delas upp i tre delar; Joan Jett & the Blackhearts, Paramore och Green Day. Det kommer bli flera inlägg med filmer på grund av att det blev ett par stycken och de tar sådan tid att ladda upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...