lördag 19 juni 2010

Öppningen av Outland

Det blev inte alltför många bilder idag. De flesta innehåller Ericas son, och jag vill inte lägga ut bilder på han i min blogg. Det är inget han har valt, så då ska han få slippa.

Här kommer i vart fall två bilder från idag.

Jag och Erica ställde upp i speedlegobyggning, vi skulle bygga ihop en liten brandbil på kortast tid. Erica var riktigt duktig, för mig gick det helt åt hellskotta. Hade inte ätit sedan igår, ar stressad plus att han som satt vid legot och Erica pratade med mig. Riktigt elakt måste jag då säga.


Annars blir nya Outland riktigt bra. Massvis av lego i olika former, brädspel, böcker, tv-serier, filmer, serietidningar, manga, anime, lajv och cosplay kläder och smycken och asiatiskt godis. En riktigt trevlig butik.

Darth Vader från Star Wars och Master Chief från spelet Halo var och försökte locka fler kunder till butiken. Hoppas de lyckades.

1 kommentar:

  1. Jeg har ingenting i mot at du legger ut bilder av guttungen, men jeg vil gjerne godkjenne dem først.
    Unnskyld for at jeg forstyrret deg i Lego-byggingen, men vi hadde jo ikke vunnet uansett :P

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...