söndag 6 juni 2010

Ommöblering

Min dator har haft lite tuppjuck/psykfall. Har ingen aning om hur man åtgärdade det som hade gått sönder med min användare på datorn eller hur man fick tag på bilderna som jag inte fört över till den externa hårddisken. Efter många om och men hittade jag åt bilderna, men användaren fungerade ändå inte. Så nu har jag gjort en ny användare på datorn.
Men det hela tog lite tid (ett par 100 minuter innan allt var överfört), under den tiden passade jag på att städa och möblera om på mitt rum. Nu blev det faktiskt riktigt mysigt där inne och det hela ser inte alltför okontrollerat ut. Vilket jag tycker är riktigt bra.

Nu är det tyvärr dags att gå och sova. Vill vara vaken liite till, men jag ska ju trots allt upp till jobbet imorgon. Men, vi ska ut på utflykt och jag hoppas vädret blir strålande så jag kan bränna andra halvan av ansiktet också. Ser lite dumt ut med ena halvan röd och den andra vit.

Bloggar  mer imorgon kväll. God natt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...