lördag 10 oktober 2009

TCM

Ojdå, det blev visst lite sent ikväll. Råkade hamna på TV-kanalen TCM och såg på en inte alltför gammal film, Oceans eleven. Riktigt bra faktiskt. Har inte sett någon av filmerna i den serien, så varför inte börja med den första.

Hade ju tänkt att tipsa om en sak från Accessorize som jag såg i deras butik. Men jag ville inte plocka fram kameran och ta bild utan tänkte ta från deras hemsida istället. Men fanns det något där? Öhm nej. Den var fortfarande inställd på sommar. Nåväl. Får ta och gå förbi där någon dag och fixa de där bilderna.

Sedan imorgon kommer min moster Elena och mormor på besök. Så det blir upp tidigt för mig imorgon för att små städa lite grann.
Här kommer en bild för att jag lyckats vara seg med allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...