lördag 24 oktober 2009


Maya gör konstiga ljud


Jag är glad jag inte levde förr i tiden och behövde amputera mitt/mina bröst (!!!)

Bara jag som tycker att hon ser alldeles för lugn ut?


En väv


Maya och Tim ställde upp på ett turistfoto


Energi


Istället för en sådan där cool boll, en tavla man kan ha på väggen


Jag och Tim är lite för det mesta kalla tydligen


Jag fick äran att förklara för Maya vad det var som 'simmade' på golvet...


Maya roar sig vid en konkavspegel (visst heter den så? Rätta mig gärna)


Min kamera är ju lite modernare än den där...


En gammal nånting-märke-bil

En gammal Buick


Ett gammalt lok


Det fanns nätdejting rum

Nu har ni fått se lite 'vanliga'bilder och bilder som kommer att dyka upp i fotobloggen

2 kommentarer:

  1. Konkav går inått, konvex går utåt så mycket vet jag! Fick lära mig att tänka Kon-väx (den växer) konk-av, den är av (bruten in)

    SvaraRadera
  2. Kvinnan som får bröstet amputerat kanske är stenhård, det är därför hon är så lugn ;)?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...