onsdag 21 oktober 2009

Regnig dag

När mamma väckte mig imorse så var jag helt ok i halsen, kunde prata som en vanlig person, dock så var jag sinnessjukt trött (men det är ju en annan sak).
Men nu när jag steg upp för att följa Maya till skolan fick jag väldigt ont i halsen och har kraxat ända sedan dess. Stackars tjejerna som frågade var klockan var. Nog för att jag sa det på svenska men sen så kraxade jag också. Stackrarna.
Sen så små regnar det idag, men det var inte så farligt kallt. Nåväl vi får se hur jag gör med dagen. Skulle behöva sova också. Ligger mest bara och vrider mig om nätterna...

2 kommentarer:

  1. Ingen höjdare att vara sjuk. Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Svar till Henrik: Åh tackar :) Turligt nog finns det te och halstabletter.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...