tisdag 20 oktober 2009

Hahaha ...

Det var inte bara lite kallt idag. Och vara ute i blåsten i två timmar är inte särskilt härligt. Det hade gått bättre om jag till exempel hade haft med mig handskar och haft på mig långkalsonger (som om det kommer att hända). Så nu är jag hemma, ligger på soffan under två filtar och fryser som en idiot. Måste ta mig upp härifrån för att göra varmchoklad, men jag orkar inte. Jag lär ju bli förkyld bara därför.

Tog dock väldigt många bilder inne i botaniska trädgården. Dock så öppnade inte växthusen förrän nu, men jag tog en bild genom glaset ändå. Imorgon tänkte jag göra ett försök till, men vänta lite med att komma dit.

Nu ska jag föra över alla bilderna till datorn och sedan se hur de blev.
Uppdaterar senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...