söndag 18 oktober 2009

Blog awards

Åh det hade varit alldeles underbart att få ha varit på Blog Awards i år. Skulle ha varit så himla kul att se när Foki vinner alla kategorierna hon var nominerad. Antar att ingen blev förvånad (jag blev då inte det). Nåväl. Antar att jag aldrig kommer få en inbjudan dit, men det gör inte så mycket.

Idag kommer familjen fara iväg och fiska. Jag kommer ha med mig kameran för jag lär bli uttråkad efter en stund. Så det kommer upp bilder från idag lite senare när jag kommit hem. Men jag är inte helt hundra på om det blir att fara iväg och fiska. Mamma brukar ändra sig lite då och då.

Nu ska jag ta och göra mig klar. Skriver mer senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...