onsdag 28 oktober 2009

Inte pigg

Jag slutade på jobbet efter fem idag. Inte kul att vara där så länge. När jag skulle fara hem så var det mörkt som på natten. Att sedan månen var framme hjälpte inte precis mot natt känslan. Men oj så fint det var ute med alla husen som lyste uppe på bergen runt omkring (jag bor för övrigt i en dal eller vad man ska kalla det...) och gatlyktorna som lyste mot löven som hade frost på sig så det gnistrade ordentligt runt omkring mig.
Men annars har dagen varit riktigt bra. Har fått många kramar av alla barnen. De verkar då tycka om mig.
Och imorgon börjar jag halv åtta. Hur omänskligt är inte det? Måste ju stiga upp före någon gång och lämna hemmet innan sju. Men trevligt nog slutar jag tidigare, så det blir direkt hem för att sova (och söka efter True blood avsnittet jag missar ikväll).

Nu ska jag sova. God natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...