måndag 12 oktober 2009

Little girl you dirty liar


Min garderob jag hade under första ring hade dött ch kommit till himlen om den fortfarande var idag. Men min garderb är inte alls lika happy. De enda band t-shirts jag ha kvar är My Chemical Romance och Linkin Park. Tror inte det är en höjdare på en Green Day konsert. Resten av kläderna är från Gina Tricot typ, inte heller någon höjdare på en Green Day konsert. Men jag tror det gick ändå.
Får se om jag tar med mig en kamera. Vill inte riktigt ha med mig min systemare, min digitalkamera har inge batteri och jag hittar inte laddaren och Jörgens är bara spårlöst försvunnen. Så i värsta fall får systemaren följa med. För jag vill ju dela med mig av konserten till er som inte har möjligheten att fara på den.

Nu ska jag gå och torka håret och leta vidare. Hörs senare

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...