måndag 12 oktober 2009

I mörkret

Jag älskar känslan när man precis har vaknat och inte tänt en lampa än, utan man fortfarande ligger i mörkret och drar sig. På något sätt så är det som att man inte riktigt vaknat om man fortfarande inte har tänt lampan. Så fort ljuset sprider sig i rummet är det som om nu måste du stiga upp, nu måste du vakna och börja dagen.
Så nu ligger jag i min säng, utan någon lampa tänd och bloggar. Jag gissar på att om jag ställer ifrån mig datorn så kommer jag somna om igen och det vill jag inte riktigt, men jag vill inte heller tända lampan och vakna på riktigt.

Mina planer för dagen:
Skriva en bokrecension (det ni var inte igår precis)
Nöta Green Day
Oroa mig för vad jag ska ha på mmig för kläder ikväll
Faktiskt blogga på den andra bloggen
Fara och se Green Day med min mamma :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...