fredag 23 oktober 2009

Ibland så har jag faktiskt ett liv utanför bloggen

Som rubriken hintar så har jag ju faktiskt ett liv utanför bloggen. Det är inte ofta och speciellt på senare tid, men ibland händer det att jag gör andra saker än att skriva.

Kan fatta mig kort om dagen. Städning. Tv-tittande. Städning. Prata med Simon. Tv-tittande och pratande med Simon. Maya och Jörgen kom hem. Maya och Jörgen for iväg. Mamma kommer hem. Jörgen, Maya, Tim kommer hem. Är social med Tim. Är social med Simon. Ser på Twilight med Tim. Är social med Simon. Och nu bloggning.

Ok, inte den mest spännande dagen, men den fungerade då.
Senare idag så blir det att kanske följa Maya till skolan, prata med Simon och dra med Tim till stan.

Nu är det dags att sova så jag inte blir en zombie imorgon.

2 kommentarer:

  1. tittar in och önskar dig en trevlig och bra helg :) några planer?

    sv: ja, människor som C är bäst :)
    ha det fint!

    SvaraRadera
  2. Lite mer varierande än mitt liv:
    Jobb
    Träna
    Blogga
    Sova

    >_<

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...