måndag 7 april 2008

Under the Tuscan sun

Jag var ju som sagt hemma idag. Inte kul alls. Så mamma och jag roade oss med att se på en film. Först skulle vi lyckas åt med att hitta filmen, vilket inte var det lättaste. Sen så hittade mamma den efter ett tag. Och gud så underbar den var. Värsta feel good filmen. Och en sak är då säker, jag har dragit värsta nitlotten när det gäller vars man bor. Men nu vet jag dock vars jag ska spendera mina äldre dagar ;)
Nejmen jag tycker att alla ska se Under the Tuscan sun, sånna dagar då man bara mår crap, det blir bättre efteråt.
Men nu måste jag och mamma hitta åt slutet på filmen för det var borta. Inte bra alls. Men nu ska jag gå och läsa ut boken jag började på idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...