måndag 14 april 2008

Ny vårjacka

Jag är i stort behov utav en ny vårjacka. Har sett en snygg från Gina Tricot, Izyy jacket (299 kr) och en från Indiska, Anetta, som kostar 595 kr. Lite stor skillnad i priset. Så om Izzy jacket finns i min storlek (vilket jag tvivlar på) så blir det nog den. Annars skiter jag nog i det. Men dom likanr då varandra. SÅ imorgon blir det en tur på stan med JenisPenis. Då lovar jag att ta många bilder och lägga upp. Jag menar, hon har ju klippt sig. Och snart är det mitt barrs tur. Kan vara för att det blonda i topparna liknar tuggummi och är i övrigt risigt så in i helskotta. Men nu ska jag sova eller något liknande. Ses imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...