söndag 13 april 2008

Helgen

Har varit en riktigt trevlig helg, fast den är ju inte riktigt över.
Igår så gick jag och Simon till stan och tillbaka. Vilket var riktigt bra gjort tycker jag. På kvällen kom John och Simon förbi och såg på film. Det blev Liftarens guide till galaxen. Riktigt bra film och jag behöver faktiskt en emorobot. I övrigt så spårade väl kvällen lite grann. Men bara lite. Sen så sov dom över. Och idag efter att John gått hem, så gick jag, Simon och gsson till coop för att handla lite till middagen. Mamma, Jörgen, Maya och Robin for till Boden för att bada och träffa en kompis till Robin. Så det är därför vi ska laga mat. Eller Simon iaf.
Det hära med att vara ute och gå är inte så dumt. Ska nog ta och gå imorgon efter middagen. Men nu ska jag gå, ha det!

1 kommentar:

  1. LJUG MER! vi åkte buss till stan gick därifrån :O

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...