torsdag 10 april 2008

Skolan...

Hej hur är det med dig som läser? Med mig är det bara fint. Har verkligen inte hänt något speciellt. Skrev ett inlägg nyss med det verkar inte ha blivit uppladdat. Inte mycket att göra åt det. Jag vill bara hem, vi skriver om säljakt men hittar ingenting. Inte mycket att göra åt med. Men det är två timmar kvar tills jag slutar och två å en halv timma innan bussen kommer hem. Längtar. Skulle kanske hem till Tim och fira han idag, men jag vet inte. Får se vad som händer.

Men nu ska jag fortsätta 'arbeta' eller vad man nu ska kalla det. Jag googlar då iaf... Skriver mer när jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...