tisdag 8 april 2008

Depressioner

Jag vet, jag är en flicka med rejäla i lands problem. Men sån är jag... Min väska har blivit såld. Men hur kunde jag tro nå annat, den var ju så fin. Nu kommer jag väl gräma mig i en evighet, eller hitta en ersättare inom en vecka. Jag har ju fortfarande en massa presentkort hos Wedins. Hm.. Nej, inga sånna tankar nu, jag behöver ju ett par skor. Se där, redan lite bättre. Jag vet jag vet, jag är barnslig. Men nu ska jag gå och lägga mig och drömma hemska drömmar om hur jag nästan får den väskan. Crap. Aja, godnatt på er. Blir ett tidigt inlägg imorgon. Ska upp långt före solen, tror jag.

1 kommentar:

  1. Jag tycker om dina I-landsproblem! Dom är så snuttesöta! Du och jag får ta och leta skor åt dig på wedins!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...