tisdag 1 april 2008

Jobbigt skolarbete...

Jag har världens problem. Vi har i uppdrag att hitta en apu-plats utomlands. Vi ska då ta reda på vad som går att jaga där osv. Helt enkelt, skriva om den plats i världen vi helst vill jaga i. Jag har ett litet ynka problem som gör det hela lite svårare. Jag vet inte var jag vill jaga någonstans. Jag vet heller inte något bra ställe att fara till... Men, jag har hittat ett jättesött gods i Maryland som verkar lite intressant. Och nej,det är inte för att den ligger 15 min från ett köpcentra som gör mig intresserad, verkligen inte.
Men nu måste jag nog fortsätta med arbet så det blir klart någon gång...
Jag ska förresten ringa till Jakt och Trofé om sommarjobbet, prata lite mer om det. Håll tummarna;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...