torsdag 17 april 2008

Skolan...

Hade engelska nationella nu på morgonen. Det kändes som att det typ gick bra, men man vet aldrig. Man får ta och hoppas.

Nu efter lunch satt vi och lyssnade på försvaret. Dom var typ bra. Dock så blev lite dumförklarade utav tjejen. Crap. Aja. Man ska då inte göra lumpen...

Efter skolan blir det en snabbis på stan med älsklingen och Jenispenis. Ska köpa jackan även fast den inte går att stänga helt. Jag menar, det är ju inte direkt så att jag kommer ha den stängd... Och det blev den svarta. Det blir bäst så. Så nu är jag peppad på att få mig in till stan. Härligt. Det enda jag ångrar är att jag inte köpte den redan i tisdags. Men man är ju efterklok.

Sen så ska jag sitta på cykeln i tjugo minuter idag. Det blir bra. Sen så ska jag stega upp så att det blir längre 'cykelturer' eller vad nu ska säga. Men nu ska jag gå. Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...