söndag 6 april 2008

Scrapbooking

Jag vet, scarpbooking, är det inte sånt som gamla tanter håller på med? Det är det säkert, men hur kul är det inte att pyssla? Jag är en riktig pysslare ända ut i fingerspetsarna. Det är bara att fråga min mamma. Jag vet inte varför men jag fick värsta ilet (somvanligt), jag bara måste pyssla - NU! Jag hittade åt ett miniscarpbooking set jag köpte för ett par årsedan men aldrig användt. Jag har ett litet problem. Jag har inga bilder att leka med. Inte kul. Så nu måste jag börja fota mer (vilket tvång va?) och sen lyckas skriva ut dem. Men det är väl inte så dyrt va? Eller så är det bara att skriva ut hemma med fotopapper. Hur som helst så löser det sig. Men nu när jag tittade på färgerna, mönstret och klistermärkerna som följde med insåg jag att inget av dem är jag, typ. Utom kanske klistermärkerna. Hm.. Tror att det var därför jag köpte det.
Men nu ska jag fortsätta med att se om jag hittar nåt kul att göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...