torsdag 24 april 2008

Torsdag

Härlig dag. Har inte varit nå jobbigt. Först for ner till till Burträsk och såg på en teater om våldtält. Var lite dryg. Ok, inte bara lite, utan VÄLDIGT dryg. Dom kom som aldrig till målet...
När vi väl var tillbaka i skolan fick jag lära mig lite knutar till Norgeresan + prova flytoverallen så att den passade. Vilket den gjorde, men jag kände mig som en teletubbie. Inte kul alls. Eller ok, men väääldigt lite.
Efter skolan gick jag på stan med JenisPenis. Köpte en svart sjal från Accent, kampanjläppbalsamet från The Body Shop och en överraskning till min stackars älskling.
Och snart är jag frisk. Väldigt snart hoppas jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...