måndag 5 mars 2018

Vecka 10

Hej. Hoppas du har det fint. Jag har lyckats få ännu en förkylning. Börjar bli riktigt less på att inte bli helt friskt. 

Blir jag frisk har jag tänkt att träna lite mer den här veckan. Märker att det bara blir ordentligt varannan vecka p.g.a sjukdom. Vill verkligen få in träningen fast i vardagen, så hoppas verkligen att jag är färdig med att vara sjuk fram till hösten i alla fall. 

Förra veckan var en fin vecka. Det var riktigt bra på jobbet, fredagen hade vi karneval, vilket var väldigt mysigt. På fredagskvällen tog jag med Martin på bio och middag, lördagen var jag på museum med mamma och en tidigare kollega, och söndagen var jag hemma och tog det lugnt. 

 En dag var det väldigt soligt. Det glittrade så fint i busskuren som hade gått sönder. 

 Torsdagen hade vi personalmöte och det var en riktigt stor måne som steg upp. 

Fredagen var vi först på bio och såg Black Panther och åt sen middag på Pinchos. Gillade maten bättre den här gången än den första vi var där. 

Hoppas du får en riktigt fin vecka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...