onsdag 21 mars 2018

bee my honey & kashmir

Jag har handlat några nya klädesplagg i det sista, en perfekt blandning mellan vinter och vår/sommar. När jag och Martin var ute och gick en söndag för två veckor sen så köpte jag två kashmirtröjor från Veloruia Vintage. Har en kashmirtröja som jag använt nästintill varenda dag den här vintern och den började bli utnött så tänkte att det var lika bra att köpa några till. Menar, den här vintern ser ju ut att vara ut till maj en gång....

Den andra nya plagget jag köpt är en t-shirt från Kate Spade. 

DSC_4064
Jag tyckte att den var riktigt fin och väldigt söt. 

DSC_4066
Hade den på jobbet en dag och barnen gillade den väldigt gott (våran avdelning heter humla). 

DSC_4067
Kashmirtröjorna fick bli i färger jag ofta använder. Den grå är storleken 3x, vilket är alltför stort men väldigt mysigt. Den röda är lite mer kort och tight, vilket är väldigt fint till mina klänningar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...