fredag 30 mars 2018

När vi firade Martin

DSC_4089
I söndags var det så här fint ute och jag och Martin skulle ut och fira att han skulle bli 28 år. Min gamla man <3

DSC_4118x
Vi hade bokat bord hos Dögnvill för att äta burgare och skulle sen på bio.

DSC_4129
Det var överraskande många som var ute och åt halv fyra en söndag, men det var väldigt många ute tack vare det fina vädret, så det kan ha påverkat antalet folk en del.

DSC_4130

DSC_4128
Var osäker på om jag skulle beställa en Blåmandag eller an offer you can't refuse, men valde den andra till slut.

DSC_4133

DSC_4135
Martin beställde lite dirty fries som vi delade på. Parmesan, chili majonnäs och bacon <3

DSC_4136
Det var så himla gott som vanligt. Dögnvill är ett tips om du ska äta goda burgare i Oslo. 

 Sen stressade vi oss till bion. Hade en dålig dag (ont i knäet, glömde plånboken hemma, fick skavsår med en gång) och det toppade med att jag tog del på vilken biograf vi skulle till. Tack och lov är det massvis med reklam...

Hade helt fruktansvärt ont i fötterna stort sett hela dagen. Martin var en hjälte och köpte skavsårsplåster till mig som jag tog på när vi kom till bion. Det såg verkligen inte bra ut och tog fruktansvärt ont i flera dagar. Så haltade inte bara omkring på grund av knäet, utan nu också på grund av skavsåren. 

Hoppas du har det bra under påsken.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...