tisdag 6 mars 2018

Fyra bilder från i fredags

I fredags hade jag ansvaret för min och Martins dejtkväll. Vi försöker dela upp ansvaret varannan gång och nu var det min tur. Jag hade köpt biljetter till Blck Panther och uppgraderat sätena till stora fåtöljer och bokat bord hos Pinchos. 

Bion började inte förrän kl sex, så efter jobbet möttes vi på the Lannister för att ta en öl. 

DSC_3989
Martin börjar bli less på kameran, men han får vara med ändå. 

DSC_3991
Jag är så glad att jag köpte en stickad ullklänning, för gudars vad kallt det var. 

IMG_20180304_112855
Pinchos är en apprestaurang med cirkustema. Man beställer allt via en app och får ett meddelande när maten och drickan är klar att hämtas. Allt är smårätter, så det behövs en hel del av dem för att bli mätt. 

IMG_20180302_210229
Något som är väldigt negativt är att det är fruktansvärt trångt mellan borden. Man sitter nästan på varandra. Ökar inte direkt myskänslan helt ärligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...