tisdag 2 september 2008

Tisdag

För första gången på länge har jag lyckats sälja något. Det är inte det att jag inte försöker, jag har så lite förkunskaper, och blir frågorna lite svårare måste jag hämta någon annan. Vilket suger. Men idag lyckades jag sälja hela tre radioapparater. Fatta glad jag blev. Så nu har man varit färdigt produktiv ;) Haha, nejmen ;)
Just nu siter jag och äter lite naturgodis. Det mesta är nästan nyttigt, men bara nästan. Men det är så gott.
Och snart är det lördag och då begär jag mig av till Umeå för en heldags shopping. Kommer att bli superkul. Och sen kommer söndagen och då är det tvåårsdag för mig och älsklingen. Gud vad tiden går fort :O

Och snart börjar skolan om. Jag är typ peppad ;) Och samma dag ska jag prova ut en studentmössa. Om jag lyckas ska jag ta nån bild, måste ju förbereda sig ;)
Och efter skoldagen ska jag och Angelica in till stan för en återträff med Polengruppen. Ska bli kul att träffa de andra efter sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...