onsdag 3 september 2008

Onsdag

Äntligen har halva veckan gått. Nu känns livet lite ljusare (om man bortser från de gråa molnen) och helgen känns mycket närmare. Snart är det dags för Umedagen. Fatta vad jag längtar.

Annat kul som hänt idag är att jag har fått min license för kulvapen. Jag vet att jag är lite sen, men bättre sent än aldrig.
Sen så fick jag ett massbrev ifrån Tobbe. Nästa vecka ska jag spendera mesta tiden i Umeå på SLU, vilken kommer att vara lugnt. Jag kommer att behöva anteckningsblock och penna, men det tar ju ingen plats.
Och vecka 38 ska jag till Malå och jaga fågel. Yay...

Och ikväll ska det bli en tidig kväll, är så himla trött.

Sen så måste jag bara säga att det är inge fel med att säga helskotta istället för att svara. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...