lördag 6 september 2008

Shopping i Umeå och spa-kvällen

Jag måste börja med att berätta om igår. Eller, jag börjar med det roliga ;) Vi skulle färga fransarna snyggt svart. Men vi var inte så duktiga. Jennas blev lite mörkare, men inte så svart som på bilden. Och mina fransar blev nästan inget. Inte det ena ögat i vart fall. Jenna fick för sig att mascaraborsten med färgningsgelen skulle in i mitt öga. Inte bara en gång utan ter gånger. Inte roligt alls... Det sved jävel. Så då vet ni nyfikna vad som händer, ögat blir rött och irreterat och det svider jävel. Och ni vill verkligen inte testa på det.

Och idag har varit superhärligt.
Vi steg upp tidigt och gjorde oss iordning. Sedan fick vi skjuts in till stan utav Jörgen. Vilket var superbra, annars hade vi aldrig kommit fram i tid. Haha.
Bussresan dit gick bra. Vi satt och pratade och myste och skrattade. Jag tror nästan att det är olagligt att vara så glad så tidigt på morgonen ;)

Väl i Umeå så spenderade vi pengar. Massvis av dem. Mest dock på onödiga saker som tolv par skor... Nä, skämtar bara, det blev bara två par från Skopunkten, det tredje fick Jenna.

Äh. Jag är supertrött, skriver mer imorgon. Godnatt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...