fredag 12 september 2008

Fredag

Då var det äntligen fredag! Jag vet att jag har varit dålig på att blogga de senaste dagarna, men vet ni hur psykist påfrestande det är att träffa en massa barn och vara glad och trevlig en heldag? Inte alls roligt...

Idag, nu snart, så ska jag och älsklingen in till stan. Han ska köpa en 2 årspresent till mig och jag tror jag vet vad det är ;) Sen så måste jag förbi Fällfors för att hämta lite grejer, sen blir det hem och packa för att sedan fara till Simons stuga och skjuta in bössan och agera drevkarl. Eller drevkar som Simon säger, den fräcka jäveln... Men det ska bli kul ändå.
Sen på måndag ska jag fara till Malå med klassen för att jaga fågel. Är där tills på onsdag. Då kommer jag hem. Så blogg uppdateringen kommer att vara jättedålig ett par dagar framöver. Men då vet ni det.
Nu ska jag göra mig klar så jag inte blir alltför sen. Älsklingen väntar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...