söndag 14 september 2008

Mobilblogga

Ska se om jag får mobilbloggningen att funka. Isåfall kommer jag att kunna blogga även då jag är i Malå eller typ Fällfors eller någon annansatns. Perfekt.
Nu ikväll har jag packat som en lite dåre. En sak är då säker, jag behöver en större ryggsäck... Får typ sätta fast någon påse utanpå, men det löser sig. Är typ superpeppad inför imorgon. Men jag är ändå nervös. Det här blir första jaktresan jag följer med på, om man bortser från Sista Färden förståss. Men den gills nästan inte.
Nu ska jag packa vidare så att jag bara behöver fara till skolan då jag vaknar (typ). Är inte mycket kvar nu.
Bilder från i helgen:


Älsklingen posar ;)

Den granen var onaturligt jätteröd.
Visst ser jag farlig ut?
Kon som blev skjuten utav passgrannen
En enorm myrstack.

Älsklingen står på pass.
Om man tar bort tallen uppe till höger så blev det format som ett hjärta. Gulligt va?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...